
DYNAMICKÁ REKLAMA
Automatizace, hyperpersonalizace
a dynamická optimalizace kreativy.




Automatizujeme procesy tvorby, publikování a optimalizace displejové reklamy. Kombinací této automatizace, dat a kreativity, zvýšujeme rychlost, rozsah, relevanci a výkonnost kampaní.
Ve spolupráci s mediální agenturou se snažíme oslovit správnou cílovou skupinu ve správný čas a s nejrelevantnějším sdělením.
Základní benefity
-
Hyperpersonalizace obsahu
-
Mikrosegmentace cílové skupiny a velice přesné cílení
-
Extrémní úspora produkčních nákladů
-
Efektivní realtime A/B testování
-
Remarketing uživatelů relevantními produkty
-
Unikátní kreativní koncepty
-
Přidání nových variant s nulovými náklady na produkci
-
Aktualizace obsahu v reálném čase a napříč všemi reklamními formáty
-
Správa obsahu je možná i na straně klienta
-
Efektivní vytváření jazykových mutací
Nejčastěji přizůsobujeme reklamu na základě těchto kritérii:
-
Lokace
-
Věk
-
Pohlaví
-
Denní doba
-
Roční období
-
Počasí
-
Kontext
-
Cenová sensitivita
-
Historie prohlížení
-
Produktové preference
Produkt
► 4 různé produkty
Fotografie
► 16 fotografií
Button
► 2 CTA texty
CELKEM 288 VARIANT


Text
► 36 unikátních textů
Příklad klasického využití
Základem kampaně byly různé varianty obsahu pro různé skupiny chovatelů koček. Každá varianta obsahovala fotografii kočky, fotografii produktu, text a text CTA tlačítka.
Během kampaně bylo otestováno několik variant textu pro každý segment, a ty, které nefungovaly tak dobře, byly postupně omezeny, aby bylo dosaženo co nejlepšího výkonu. Stejný postup byl použit i pro optimalizaci obrázků a textu CTA tlačítka.