
DYNAMICKÁ REKLAMA
Automatizace, hyperpersonalizace
a dynamická optimalizace kreativy.



Výkon...
Automatizujeme tvorbu, publikování a optimalizaci displejové reklamy. Automatizace, data a kreativita = vyšší rychlost realizace, vyšší míra personalizace, vyšší výkon kampaní.
Oslovujeme správnou cílovou skupinu, ve správný čas a s relevantním sdělením.
... a kreativita!
Automatická tvorba stovek variací jedné reklamy, zobrazování dat realtime, geolokační přizpůsobení obsahu a spousta dalších možností nám otevírají svět, o kterém si může klasická bannerová kampaň nechat pouze zdát :)


Objevte nové možnosti
Hyperpersonalizace obsahu | Mikrosegmentace cílové skupiny a velice přesné cílení | Extrémní úspora produkčních nákladů | Efektivní realtime A/B testování | Remarketing uživatelů relevantními produkty | Unikátní kreativní koncepty | Přidání nových variant s nulovými náklady na produkci | Aktualizace obsahu v reálném čase a napříč všemi reklamními formáty | Správa obsahu je možná i na straně klienta | Efektivní vytváření jazykových mutací
Nejčastěji přizpůsobujeme reklamu na základě těchto kritérií:
-
Lokace
-
Věk
-
Pohlaví
-
Denní doba
-
Roční období
-
Počasí
-
Kontext
-
Cenová sensitivita
-
Historie prohlížení
-
Produktové preference
Ukázka realizací:
The Coca-Cola Company
Kampaň s geolokačním targetingem,
využívající vysoké množství variant výstupů.
200 variant textů
11 formátů
2 jazykové mutace
4.400 unikátních bannerů
Obsah banneru se dynamicky přizpůsobil
lokaci konkrétního uživatele a reklama tak měla znatelně větší šanci zaujmout.
Šablona dynamického banneru byla automaticky plněna texty z feedu, což nám umožnilo jednoduše vytvořit velké množství výstupů. Realizovat kampaň běžným způsobem by trvalo více než 10× déle.
Nestlé
Kampaň využívající optimalizaci obsahu dle denní doby a segmentu uživatele.
15 variant textů a produktů
4 formáty
3 denní doby
2 segmenty uživatelů
360 unikátních bannerů
Obsah animovaného banneru byl dynamicky přizpůsoben denní době. Ráno / v poledne / večer tak uživatel viděl pokaždé jiný vizuál a sdělení. Kromě toho se banner vizuálně měnil i podle segmentu uživatele (moderní / tradiční).
Díky tomu byl každý z produktů v kampani komunikován v 6 různých obměnách a zvýšila se tak šance, že si uživatel produkt spojí se svou momentální situací a životním stylem.
Ve spolupráci s agenturou Leo Burnett.
Makro
Použití bannerů s dynamickým obsahem pro efektivní přípravu nových variant.
1000+ variant bannerů
Široká nabídka produktů znamená velmi častou přípravu nových produktových bannerů.
Abychom klientovi proces přípravy maximálně usnadnili, vytvořili jsme bannerovou šablonu spojenou s feedem. Nové výstupy tak vznikají pouze doplněním obrázků a textů do reklamního systému bez nutnosti manuální editace.
Přínosem tohoto řešení je možnost připravit bannery s minimální časovou prodlevou a s téměř nulovými náklady na produkci.
Maggi
Kampaň pro sociální sítě s dynamickým obsahem.
15 produktů
2 skupiny receptů
100 unikátních bannerů
Propagace produktů Maggi na sociálních sítích přes rychlé recepty. Cílovou skupinou byli uživatelé, kteří mají málo času na vaření.
V platformě Dotidot jsme vytvořili dynamickou šablonu mnohem sofistikovanější, než umožňuje nativní Meta editor. Výsledkem byly nejen vizuálně vyladěné bannery, ale i úspora produkčních nákladů.
Dotidot & Meta Advantage+

