top of page

DYNAMICKÁ REKLAMA

Automatizace, hyperpersonalizace
a dynamická optimalizace kreativy.

adform_edited.png
dv360_edited.png
meta.png
ikonka-DA.png
dynamic-ads.jpg

Automatizujeme procesy tvorby, publikování a optimalizace displejové reklamy. Kombinací této automatizace, dat a kreativity, zvýšujeme rychlost, rozsah, relevanci a výkonnost kampaní.

Ve spolupráci s mediální agenturou se snažíme oslovit správnou cílovou skupinu ve správný čas a s nejrelevantnějším sdělením.

Základní benefity

  • Hyperpersonalizace obsahu

  • Mikrosegmentace cílové skupiny a velice přesné cílení

  • Extrémní úspora produkčních nákladů

  • Efektivní realtime A/B testování

  • Remarketing uživatelů relevantními produkty

  • Unikátní kreativní koncepty

  • Přidání nových variant s nulovými náklady na produkci

  • Aktualizace obsahu v reálném čase a napříč všemi reklamními formáty

  • Správa obsahu je možná i na straně klienta

  • Efektivní vytváření jazykových mutací

Nejčastěji přizůsobujeme reklamu na základě těchto kritérii:

  • Lokace

  • Věk

  • Pohlaví

  • Denní doba

  • Roční období

  • Počasí

  • Kontext

  • Cenová sensitivita

  • Historie prohlížení

  • Produktové preference

Produkt

  4 různé produkty

Fotografie

  16 fotografií

Button

  2 CTA texty

CELKEM 288 VARIANT

DCO_purina6.png
stin.png

Text

  36 unikátních textů

Příklad klasického využití

Základem kampaně byly různé varianty obsahu pro různé skupiny chovatelů koček. Každá varianta obsahovala fotografii kočky, fotografii produktu, text a text CTA tlačítka.

Během kampaně bylo otestováno několik variant textu pro každý segment, a ty, které nefungovaly tak dobře, byly postupně omezeny, aby bylo dosaženo co nejlepšího výkonu. Stejný postup byl použit i pro optimalizaci obrázků a textu CTA tlačítka.

Jste připraveni udělat z dynamické reklamy svou konkurenční výhodu?


Napište, pomůžeme vám.

bottom of page