top of page

DYNAMICKÁ REKLAMA

Automatizace, hyperpersonalizace
a dynamická optimalizace kreativy.

adform_edited.png
dv360_edited.png
meta.png

Výkon...

Automatizujeme tvorbu, publikování a optimalizaci displejové reklamy. Automatizace, data a kreativita = vyšší rychlost realizace, vyšší míra personalizace, vyšší výkon kampaní.

Oslovujeme správnou cílovou skupinu, ve správný čas a s relevantním sdělením.

... a kreativita!

Automatická tvorba stovek variací jedné reklamy, zobrazování dat realtime, geolokační přizpůsobení obsahu a spousta dalších možností nám otevírají svět, o kterém si může klasická bannerová kampaň nechat pouze zdát :)

Unknown.png
icon_diamond.png

Objevte nové možnosti

Hyperpersonalizace obsahu  |  Mikrosegmentace cílové skupiny a velice přesné cílení  |  Extrémní úspora produkčních nákladů  |  Efektivní realtime A/B testování  |  Remarketing uživatelů relevantními produkty  |  Unikátní kreativní koncepty  |  Přidání nových variant s nulovými náklady na produkci  |  Aktualizace obsahu v reálném čase a napříč všemi reklamními formáty  |  Správa obsahu je možná i na straně klienta  |  Efektivní vytváření jazykových mutací

Nejčastěji přizpůsobujeme reklamu na základě těchto kritérií:

  • Lokace

  • Věk

  • Pohlaví

  • Denní doba

  • Roční období

  • Počasí

  • Kontext

  • Cenová sensitivita

  • Historie prohlížení

  • Produktové preference

Prohlédněte si konkrétní

dynamické reklamy.

Ukázka realizací:

The Coca-Cola Company
 

Kampaň s geolokačním targetingem,

využívající vysoké množství variant výstupů.

200  variant textů

11  formátů

2  jazykové mutace

4.400  unikátních bannerů

 

Obsah banneru se dynamicky přizpůsobil

lokaci konkrétního uživatele a reklama tak měla znatelně větší šanci zaujmout. 

Šablona dynamického banneru byla automaticky plněna texty z feedu, což nám umožnilo jednoduše vytvořit velké 
množství výstupů. Realizovat kampaň běžným způsobem by trvalo více než 10× déle.

Nestlé
 

Kampaň využívající optimalizaci obsahu dle denní doby a segmentu uživatele.

15  variant textů a produktů

4  formáty

3  denní doby

2  segmenty uživatelů

360  unikátních bannerů

 

Obsah animovaného banneru byl dynamicky přizpůsoben denní době. Ráno / v poledne / večer tak uživatel viděl pokaždé jiný vizuál a sdělení. Kromě toho se banner vizuálně měnil i podle segmentu uživatele (moderní / tradiční).

 

Díky tomu byl každý z produktů v kampani komunikován v 6 různých obměnách a zvýšila se tak šance, že si uživatel produkt spojí se svou momentální situací a životním stylem.

 

Ve spolupráci s agenturou Leo Burnett.

Makro
 

Použití bannerů s dynamickým obsahem pro efektivní přípravu nových variant.

1000+  variant bannerů

Široká nabídka produktů znamená velmi častou přípravu nových produktových bannerů.

 

Abychom klientovi proces přípravy maximálně usnadnili, vytvořili jsme bannerovou šablonu spojenou s feedem. Nové výstupy tak vznikají pouze doplněním obrázků a textů do reklamního systému bez nutnosti manuální editace.

 

Přínosem tohoto řešení je možnost připravit bannery s minimální časovou prodlevou a s téměř nulovými náklady na produkci.

Maggi
 

Kampaň pro sociální sítě s dynamickým obsahem.

15  produktů

2  skupiny receptů

100  unikátních bannerů

 

Propagace produktů Maggi na sociálních sítích přes rychlé recepty. Cílovou skupinou byli uživatelé, kteří mají málo času na vaření.

 

V platformě Dotidot jsme vytvořili dynamickou šablonu mnohem sofistikovanější, než umožňuje nativní Meta editor. Výsledkem byly nejen vizuálně vyladěné bannery, ale i úspora produkčních nákladů.

 

Dotidot & Meta Advantage+

1200x1200_nahled.png
bg_kruhy3.png

Jste připraveni udělat z dynamické reklamy svou konkurenční výhodu?


Napište, pomůžeme vám.

BNRS s.r.o., Kozelkova 258/IV, 503 51 Chlumec nad Cidlinou, Česko, IČO 07323841, DIČ CZ07323841
Společnost je zapsána v Obchodním rejstříku.

  • Instagram
  • LinkedIn Sociální Icon
bottom of page